Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

НОВИНИ МІСТА

Інформація по такому квитку може не відповідати дійсності. І в гіршому випадку в касі автовокзалу клієнту, який придбав такий квиток, можуть не повернути гроші.

Інформація про міжміські автобусні рейси по Дніпропетровській області в сервісі privat.24 не відповідає дійсності. Про це повідомляють клієнти Приват банку, які купують електронні квитки з недостовірними даними в цьому додатку.

Як наприклад при виборі пункту відправлення - «Марганець, Україна» та пункту прибуття в місті Дніпро - сервіс запропонував такі варіанти:

• Дніпропетровськ, Україна

• Дніпропетровськ АВЦ, Україна

• Дніпропетровськ АС2, Україна

• Дніпропетровськ Тополь, Україна

• Дніпропетровськ Новий Центр, Україна

При виборі «Дніпропетровськ АС2, Україна» (це одна з автостанцій в Дніпрі, через яку проходять рейси в сторону Запорізького шосе), дані про час і вартості проїзду були відображені трохи дивно. Ціна квитка і час шляху були менше звичайного. Зателефонувавши в сервісний центр Приват банка для уточнення інформації, щоб зрозуміти, чи існують якісь неполадки в роботі сайту – зі слів оператора дізнаємось, що всі дані відображаються достовірно та отримуємо наступну відповідь: «Якщо виставлена ​​така ціна, значить, є рейс. А чому він йде 48 хвилин? Може якимось маршрутом коротким, іншим. Все, що нам автостанція передає, все в нас є».

Квиток був придбаний, а в квитанції вже з'явилося більше інформації про проїзд. Там вказали номер і назву рейсу. При чому назва була настільки ж дивною, як і дані. Рейс називався «Марганець - Нікополь», а станція прибуття називалася «Дніпропетровськ АС2».

На питання про те, чи відповідає за достовірність даних, що відображаються на сайті, оператор відповів, що там вказана інформація, що надається перевізниками і за її достовірність, відповідає сам перевізник. За порадою оператора Приват банку, уточнюємо інформацію в Автостанції відправлення.

На автостанції ж міста Марганець сказали, що квиток був придбаний в місто Нікополь, а здати його можна за дві години до відправлення зі зняттям комісії. Також працівник автостанції розповіла про випадки плутанини з квитками, придбаними через Інтернет. «Ну яке відношення до Інтернету має перевізник? Навіть якщо Ви його здасте, то тільки якась частина Вам повернеться по грошах. Були випадки, що квиток купували, а рейсу взагалі такого немає. Буває, що приносять квиток, а у нас його в комп'ютері немає. І я його не можу навіть повернути» - пояснила співробітниця автостанції.